Tuesday, March 26, 2013

Evelin: Minu esimene blogipostitus

Ma poleks kunagi arvanud, et minust võiks saada blogi pidaja... Aga never say never!
Tuleb tunnistada, et ma olen alati mingil määral sporti teinud. Nooremana alati selleks, et suveks vormi saada või 2-3 kilo kaotada, et siis kohe trenn unustada ja jälle pirukaid süüa :)
Aga pärast maagilise 30 aasta ületamist on ometi kohale jõudnud, et sport ongi normaalse elu lahutamatu osa! Eesmärk ei saa olla ainult mõni kaotatud kilo või nr väiksemad riided. Õige eesmärk on parem enesetunne, tugevam tervis ja piisavalt võhma, et jaksaks elada!
Kuna minu töö nõuab heas füüsilises vormis olemist, siis jooksevad kõik otsad kenasti kokku.
Ma olen nüüdseks Koduklubi Telliskivis käinud kolm korda. Sobivalt väike ja hubane, samas on kõik vajalik olemas. Erakordselt meeldiv, et ei pea oma spordikotti läbi linna mingisse suurde spordiklubisse vedama. Kalamajas asuv spordiklubi eelkõige kalamaja rahvale. Aga ka eemalt tasub siia kohale sõita :)
Mis muud kui homme jälle trenni! Annan endast siis varsti jälle märku!

No comments:

Post a Comment