Monday, April 8, 2013

Evelin: Powersong

Tuleb tunnistada, et trenni teen ma tihemini, kui blogi pean. Ausõna. Lisaks Koduklubi jõusaalile teeme teatris Pilatest ja lisaks veel kord nädalas tantsutrenni. Mulle tundub, et ideaalne ongi erinevaid treeninguid ühendada. Pilates tegeleb süvalihastega, jooksmine annab võhma ja vastupidamist. Tahaks Koduklubi erinevaid rühmatreeninguid ka proovida, aga ei kujuta ette, kuidas töögraafik lubab.
Aga rääkida tahtsin sellest, et mõned trenniblogid soovitavad kasutada nö oma muusikat, et treening paremini õnnestuks. Et sul oleks olemas oma nö powersong. Lugu, mis innustab sind jätkama ja veel rohkem pingutama! Minu puhul toimib see väga hästi! Lugu võib küll aja jooksul muutuda, aga kui kõrvaklappidest tuleb sobiv muusika, siis läheb treenimine ka palju libedamalt! Jõudu!

2 comments:

  1. Tere,
    Tahtsin teid kutsuda proovima uut veebipõhist trennikalenderit logi.ee

    Logi.ee on rõõmsa välimusega minimalistlik trennikalender, kus kasutaja saab oma treeningud üles märkida. Iga trenni jaoks on oma ikoon ja neist ikoonidest tuleb kokku vahvate pildikestega trennilogi.

    Niipalju kui mina olen lugenud, siis peaaegu kõik nii Sinu kui Riina ja Hannese mainitud spordid on sees olnud.

    Palun vabandust kui olen pealetükkiv, aga tõesti usun, et teil oleks huvitav seda kalendrit vähemalt katsetada. (Ja teie kõigi tagasiside oleks ka väga väga oodatud!)

    ReplyDelete
  2. Siin on natukene juttu muusika positiivsest mõjust trennile: http://www.bakadesuyo.com/2010/10/can-the-music-at-the-gym-affect-your-workout/

    ReplyDelete